Vi hjelper deg hele veien fra installasjon til vedlikehold av din pantemaskin

Service og vedlikehold

Maksimal oppetid og tilgjengelighet

Hovedmålet for RVM Systems-teamet av serviceteknikere er å tilby den beste og markedsledende support til våre kunder slik at installerte pantemaskiner er i oppe og går til enhver tid

Lokal support med egne serviceteknikere

Vi installerer, vedlikeholder og gjør service med egne serviceteknikere og med opplærte og sertifiserte partnerteknikere. Overholdelse av bransjeforskrifter og sikkerhetsstandarder er høyt prioritert. Vi tilbyr omfattende, altomfattende og kundetilpassede service, inkludert fjernstøtte og support på stedet. Våre teknikere tilbyr også kundetilpasset opplæring i bruk og vedlikehold av våre pantemaskiner.

RVM Systems service- og vedlikeholdsprogram, inkluderer blant annet disse tjenestene:

  • 1

    Fjernovervåking, oppdateringer og korreksjoner:
    24/7 overvåking av maskinens status og ytelse, oppdatering av nye databaser og eksterne korreksjoner ved behov.

  • 2

    Fjernstøtte:
    Gir hjelp og veiledning til brukere per telefon eller mail angående vedlikehold og feilsøkingsproblemer.

  • 3

    Preventivt vedlikehold:
    Regelmessige inspeksjoner og planlagt service for å forhindre maskinstopp. Dette inkluderer også skifte av slitedeler og justeringer.

  • 4

    Service og vedlikehold:
    Reparasjonsoppgaver utført etter en feil, med sikte på å gjenopprette utstyrets funksjonalitet innen avtalt servicetid.

  • 5

    Opplæring:
    Ved leveranse og installasjon av våre pantemaskiner tilbyr vi også viktig opplæring til butikkpersonalet for å muliggjøre den mest effektiv drift av maskinene.